Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Chobanian Anna Varuzhanivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Здоров’язберігаючі технології в роботі вчителя-дефектолога із дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Телевна Інна Павлівна; Televna Inna Pavlivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna VaruzhanivnaОб’єктом дослідження є процес впровадження здоров’язберігаючої технологій у роботі вчителя-дефектолога. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту дітей з порушеннями інтелектуального розвитку як здоров’язберігаючої технології. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-педагогічних умов розвитку емоційного інтелекту дітей з порушеннями інтелектуального розвитку як здоров’язберігаючої технології у роботі вчителя-дефектолога. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито специфіку професійної діяльності вчителя-дефектолога на основі застосування індивідуального, диференційованого підходів до дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, уточнено сутність поняття «здоров’язберігаючи технології», визначено сутність здоров’язберігаючих технологій в роботі вчителя-дефектолога в закладі дошкільної освіти, окреслено й обґрунтовано функції здоров'язберігаючих технологій. У другому розділі визначено критерії розвитку емоційного інтелекту дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, відповідно до критеріїв розроблено показники і рівні розвитку емоційного інтелекту дошкільників зазначеної категорії, підібрано валідні методики, проаналізовано констатувальний етап дослідження. У третьому розділі висвітлено розроблені й апробовані відповідно до завдань дослідження організаційно-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту дітей з порушеннями інтелектуального розвитку як здоров’язберігаючої технології у роботі вчителя-дефектолога, надані психолого-педагогічні рекомендації щодо формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (24 листопада 2021 року, м. Суми); Матеріали магістерського дослідження висвітлені в 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 89 сторінок, з них – 81 сторінки основного тексту, 6 рисунків, 7 таблиці, 82 джерела.Документ Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в закладах освіти(2021) Остапенко Дарина Анатоліївна; Ostapenko Daryna Anatoliyivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna VaruzhanivnaОб’єктом дослідження є процес психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – організаційні умови психолого-педагогічного супроводу розвитку «Я-образу» дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити організаційні умови психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено сутність організації психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти, дано визначення основних понять, проаналізовано специфіку розвитку «Я-образу» дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, визначити фактори його розвитку. У другому розділі описано завдання та організацію дослідно-експериментальної роботи щодо виявлення стану та засобів розвитку «Я-образу» дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти, проаналізовано констатувальний етап дослідження. У третьому розділі на основі розробки схематичного представлення організації психолого-педагогічного супроводу розвитку «Я-образу» дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Схарактеризовано принципи побудови, організації та етапи психолого-педагогічного супроводу. Обґрунтовано організаційні умови психолого-педагогічного супроводу розвитку «Я-образу» дитини дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку, визначено структуру, форму занять з розвитку «Я-образу». У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (24 листопада 2021 року, м. Суми); Матеріали магістерського дослідження висвітлені в 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 76 сторінок, з них – 66 сторінки основного тексту, 2 рисунків, 6 таблиці, 72 джерела.Документ Формування соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Набока Ганна Дмитрівна; Naboka Hanna Dmytrivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna VaruzhanivnaОб’єктом дослідження є процес становлення соціального статусу школяра. Предмет дослідження – формування соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи формування соціального статусу в старших дошкільників з порушеннями інтелекту, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи у формуванні соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі описано критерії, рівні та методики діагностування соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито програму та методику формування соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 100 сторінок, з них – 82 сторінки основного тексту, 10 рисунків, 6 таблиць, 82 джерела.Документ Формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Фурдило Марія Сергіївна; Furdylo Mariia Serhiyivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna VaruzhanivnaОб’єктом дослідження є процес формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – педагогічні умови формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови сформованості ціннісного ставлення до об'єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретико-методологічні основи формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку, дано визначення основних понять, розкрито особливості процесу формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі описано критерії, показники та методики визначення стану сформованості ціннісного ставлення до об’єктів природи, обґрунтовано й розкрито педагогічні умови сформованості ціннісного ставлення до об'єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку. Запроваджено програму з формування ціннісного ставлення до об’єктів природи в процесі позаурочної діяльності та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (24 листопада 2021 року, м. Суми); Матеріали магістерського дослідження висвітлені в 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 89 сторінок, з них – 75 сторінки основного тексту, 4 рисунків, 5 таблиці, 85 джерела.Документ Інноваційні підходи до організації екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Марущенко Катерина Сергіївна; Marushchenko Kateryna Serhiyivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna VaruzhanivnaОб’єктом дослідження є процес екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – психолого-педагогічні умови та методи екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати інноваційні підходи до організації екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку та експериментально перевірити ефективність використання стану сформованості екологічного уявлення дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретико-методологічні основи екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку, дано визначення основних понять, розкрито сучасні інноваційні підходи до організації екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі описано завдання та організація дослідно-експериментальної роботи щодо виявлення стану сформованості екологічного уявлення дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку, проаналізовано констатувальний етап дослідження. У третьому розділі експериментально перевірено ефективність використання комплексу заходів в процесі формування екологічних уявлень дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку, висвітлено зміст процесу формування екологічних уявлень дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (24 листопада 2021 року, м. Суми); Матеріали магістерського дослідження висвітлені в 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 70 сторінок, з них – 63 сторінки основного тексту, 8 рисунків, 3 таблиці, 83 джерела.