Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Budianskyi Dmytro Vasylovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pозвиток творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в процесі сценічно-театралізованої діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Заїка Яна Володимирівна; Zaika Yana Volodymyrivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro VasylovychОб'єкт дослідження – процес розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами. Предмет дослідження – сценічно-театралізована діяльність як ефективна технологія розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні ефективності процесу розвитку творчих здібностей молодших школярів із особливими освітніми потребами засобами сценічно-театралізованої діяльності. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні засади процесу використання здобутків сценічно-театралізованої діяльності в інклюзивній освіті, а саме психолого-педагогічні підходи до розуміння сутності та структури творчих здібностей, етапи виникнення і розвитку інклюзивного театру, питання використання можливостей сценічно-театралізованої діяльності в інклюзивній освіті. У другому розділі представлено методичні аспекти розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в процесі сценічно-театралізованої діяльності, технологію організації роботи театрального колективу для дітей з особливими освітніми потребами, результати експериментальної перевірки ефективності сценічно-театралізованої діяльності у процесі розвитку творчих здібностей молодших школярів. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів та публікації. Окремі результати дослідження були представлені на двох конференціях: VIII Міжнародній заочній студентській науково-практичній конференції «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 р., СумДПУ ім. А.С. Макаренка), VII Міжнародній заочній студентській науково-практичній «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 р., СумДПУ ім. А.С. Макаренка). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 75 сторінок, з них – 64 сторінки основного тексту, 3 таблиці, 61 джерело.Документ Формування риторичної культури майбутніх працівників закладів інклюзивної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Данко Юлія Миколаївна; Danko Yuliia Mykolaivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro VasylovychОб’єкт дослідження − процес підготовки до професійної діяльності майбутніх працівників закладів інклюзивної освіти. Предмет дослідження − система науково-методичного забезпечення розвитку риторичної культури майбутніх працівників закладів інклюзивної освіти. Мета дослідження – з’ясувати роль риторичної культури у професійній діяльності корекційного педагога та визначити найбільш ефективні методи формування цієї якості. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні засади процесу розвитку риторичної культури майбутніх працівників закладів інклюзивної освіти, а саме місце педагогічної риторики у системі підготовки фахівця галузі освіти, сутність і структуру риторичної культури корекційного педагога, а також виконавський компонент цієї системної якості. У другому розділі представлено методичні аспекти розвитку риторичних якостей майбутніх працівників закладів інклюзивної освіти в процесі підготовки до професійної діяльності, зокрема можливості тренінгу, використання сучасних технологій та електронних освітніх ресурсів, а також хід і результати експериментальної роботи. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів та публікації. Окремі результати дослідження були представлені на двох конференціях: VIII Міжнародній заочній студентській науково-практичній конференції «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 р., СумДПУ ім. А.С. Макаренка), VII Міжнародній заочній студентській науково-практичній «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 р., СумДПУ ім. А.С. Макаренка). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 77 сторінок, з них – 64 сторінки основного тексту, 1 таблиця, 56 джерел.