Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Bondarenko Yuliya Anatoliyivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Збагачення словника народознавчою лексикою дітей із затримкою психічного розвитку старшого дошкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Москалець Юлія Анатоліївна; Moskalec Yuliya Anatoliyivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliya AnatoliyivnaОб’єктом дослідження є освітній процес у закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження - збагачення словника народознавчою лексикою старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. Мета дослідження - розробити, науково обґрунтувати та експериментально перевірити модель активізації збагачення словника дошкільників із затримкою психічного розвитку народознавчою лексикою. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні засади збагачення словника народознавчої лексики дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку, представлено його характеристику та шляхи формування в режимі дня закладу дошкільної освіти. У другому розділі висвітлено організацію і методику проведення експериментальної роботи, вивчено стан практики формування народознавчої лексики у старших дошкільників із ЗПР та виявлено рівні сформованості обсягу словника народознавчою лексикою у досліджуваної категорії дітей. У третьому розділі презентовано теоретичне обґрунтування моделі активізації збагачення словника народознавчою лексикою дошкільників із затримкою психічного розвитку, охарактеризовано засоби та представлено результати формувального етапу дослідження. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Апробація результатів здійснювалася шляхом участі у трьох конференціях та одного семінару. Конференції: VIII Міжнародна заочна студентська науково-практична конференція «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 р., СумДПУ імені А.С. Макаренка); VII Міжнародна заочна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 р., СумДПУ імені А.С. Макаренка); VIII Міжнародна заочна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 р., СумДПУ імені А.С. Макаренка). Семінари: IV Регіональний науково-практичний семінар зі спеціальної педагогіки «Новітні технології спеціальної педагогіки: проблеми, перспективи та шляхи запровадження» (18 червня 2021 р., СумДПУ імені А.С. Макаренка). Основні результати дослідження висвітлено у 2-х публікаціях: 1 статті, 1 тези доповіді. Загальний обсяг роботи - 97сторінок, з них - 74 сторінки основного тексту, 3 рисунки, 9 таблиць, 63 джерела.Документ Організація роботи з протидії булінгу в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Котеленець Аліна Сергіївна; Kotelenets Alina Serhiivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliya AnatoliyivnaОб’єктом дослідження є процес запобігання булінгу в закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження – організація роботи з протидії булінгу в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Мета дослідження – визначити та обґрунтувати шляхи організації роботи з протидії булінгу в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі здійснено теоретичний аналіз проблеми організації протидії булінгу в класах з інклюзивним навчанням і розглянуто питання шкільного булінгу як соціально-педагогічної проблеми в Україні, форми прояву булінгу до дітей з особливими освітніми потребами; етапи роботи щодо його запобігання у закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. У другому розділі висвітлено організацію та методику дослідження та представлено результати його констатувального етапу. У третьому розділі представлено основні види та форми просвітницької роботи з протидії булінгу в класах з інклюзивним навчанням, технології реагування працівників школи на встановлені факти булінгу, презентовано систему роботи з протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі, висвітлено результати формувального етапу дослідження. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Апробація результатів здійснювалася шляхом участі у трьох конференціях та однього семінару. Конференції: VІІІ Міжнародна заочна студентська науково-практична конференція «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 р., СумДПУ імені А.С. Макаренка); VІІ Міжнародна заочна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 р., СумДПУ імені А.С. Макаренка); VІІІ Міжнародна заочна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 р., СумДПУ імені А.С. Макаренка). Семінари: ІV Регіональний науково-практичний семінар зі спеціальної педагогіки «Новітні технології спеціальної педагогіки: проблеми, перспективи та шляхи запровадження» (18 червня 2021 р., СумДПУ імені А.С. Макаренка). Результати магістерського дослідження опубліковано в одній статті «Розвиток образності мовлення дітей із затримкою психічного розвитку засобом художнього слова», що опубліковано у збірнику наукових праць «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» та тез доповіді «Аналіз практики прояву булінгу в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним начанням» у матеріалах конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі». Загальний обсяг роботи – 108 сторінок, з них – 77 сторінки основного тексту, 13 рисунків, 2 таблиці, 56 джерел.