Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Bondarenko Julia Anatoliyivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційні засади робота асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дранковський Олександр Едуардович; Drankovskyi Oleksandr Eduardovych; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Julia AnatoliyivnaОб’єктом дослідження є освітній процес в класі з інклюзивним навчанням закладу загальної середньої освіти. Предмет дослідження - організаційні засади роботи асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням. Мета дослідження -дослідити та розкрити організаційні засади роботи асистента вчителя класу з інклюзивним навчанням закладу загальної середньої освіти. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретико-методичні засади організації роботи асистента вчителя класу з інклюзивним навчанням, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи в роботі асистента вчителя. У другому розділі обґрунтовано й розкрито специфіку участі асистента вчителя класу у роботі консиліуму в закладі освіти, діяльності асистента вчителя у роботі з батьками учнів класу, ролі асистента вчителя у складанні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, участі асистента вчителя в освітньому процесі на прикладі уроків математики. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Апробація результатів здійснювалася шляхом участі в V Міжнародної науково-практичної конференції для студентів та молодих учених, яка пройшла 19-20 травня 2021 року. Основні результати дослідження висвітлено у публікації: «Соціальна та академічна інклюзія у європейській та вітчизняній вищій освіті» у збірнику наукових праць «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ: ІМІДЖ, МОБІЛЬНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ». Загальний обсяг роботи – 88 сторінок, з них – 74 сторінок основного тексту, 5 таблиць, 93 джерела.Документ Інноваційні форми роботи педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з батьками особливих дітей(2021) Коновець Тетяна Іванівна; Konovets Tetyana Ivanivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Julia AnatoliyivnaОб’єктом дослідження є процес впровадження педагогіки партнерства у навчально-виховний процес закладу освіти з інклюзивною формою навчання Предмет дослідження - впровадження партнерських довірчих відносин між педагогами та батьками дітей з особливими потребами. Мета дослідження - визначення особливостей роботи педагогів закладів загальної середньої освіти з сім’ями дітей, ЯКІ мають особливі освітні потреби. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі магістерської роботи розкрито теоретичні основи необхідності використання інноваційних форм в роботі з батьками дітей з порушеннями розвитку, дано визначення основних понять. У другому розділі дослідження описано ставлення педагогів закладів загальної середньої освіти до інклюзії, батьків дітей з особливими потребами до їх навчання в закладах загальної середньої освіти, батьків дітей, які навчаються з дітьми з ООП, до їх спільного навчання в закладах загальної середньої освіти; інноваційні форми роботи з батьками дітей з особливими потребами та основні напрямки просвітницької роботи з батьками дітей, які навчаються разом з дітьми з ООП у закладах загальної середньої освіти. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито модель забезпечення рівня готовності педагогів для використання інноваційних форм роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами, яка розглядається у контексті педагогічної системи і передбачає об’єднання учасників педагогічного процесу, в якому висувається педагогічна мета і розв’язуються педагогічні завдання, спрямовані на встановлення зверхності принципу «Педагогіки партнерства» у роботі з батьками дітей з особливими потребами. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 3 публікаціях, які надруковані в інформаційних збірниках . Загальний обсяг роботи - 72сторінки, з них - 63 сторінки основного тексту, 1 рисунок, 3 таблиці, 22 джерела.