Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Andrieieva Olena Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості формування естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку засобом театральної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Андрєєва Олена Валеріївна; Andrieieva Olena Valeriivna; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Dehtiarenko Tetiana MykolaivnaОб’єктом дослідження є процес формування естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження – особливості формування естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку засобом театральній діяльності. Мета дослідження – теоретично узагальнити і експериментально перевірити ефективність театральної діяльності як засобу формування естетичної компетентності у дітей із затримкою психічного розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі подані теоретичні основи формування естетичної компетенції в учнів із затримкою психічного розвитку. У другому розділі розкрито критерії визначення стану сформованості естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку; проаналізовано стан сформованості естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку. У третьому розділі визначено особливості формування естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку засобом театральної діяльності, зокрема методику застосування елементів театральної діяльності в спеціальному навчальному закладі. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 83 сторінки, з них – 65 сторінок основного тексту, 43 джерела.