Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Автор "Korol Olena Mikolaivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг у формуванні туристсько-рекреаційної привабливості території(2024) Яременко Вадим Павлович; Король Олена Миколаївна; Yaremenko Vadim Pavlovich; Korol Olena MikolaivnaНа сьогодні поняття бренд виступає не лише як креативний продукт рекламно-комунікаційного простору, але й розглядається як особливе комбінування рішень та ідей, за допомогою яких можна побудувати унікальну рекламу території із її різними туристично-рекреаційними ресурсами. Ця реклама особлива, адже презентує географічний осередок територій (в тому числі її туристичні ресурси) через призму нової креативної новації та концепції для сучасної аудиторії. Завдяки такому аспекту будь-які самобутні географічні риси території постають як цікавий інформаційний та інтерактивний аспект для туриста. Це обумовлено тим, що брендинг є практикою, що займається розробкою творчих або авторських ідей переосмислення географічного простору території. Завдяки цьому аудиторія здатна знаходити тут цікаві образи, а також створювати для себе можливість ефективно використовувати туристичний потенціал території, вибудовувати з нею постійний корисний контакт та здобувати для себе цікавий досвід.Документ Особливості впровадження цифрових технологій в освітній процес шкільної географії(2024) Глущенко Андрій Олександрович; Король Олена Миколаївна; Glushchenko Andrii Oleksandrovich; Korol Olena MikolaivnaВикористання цифрових технологій на уроках географії в умовах дистанційного навчання стає ключовим чинником для підвищення ефективності та привабливості навчального процесу. Відеолекції та аудіоматеріали дозволяють вчителям створювати захоплюючі уроки, в яких учні можуть віртуально досліджувати географічні реалії світу. Інтерактивні карти і географічні ігри розширюють можливості студентів для вивчення матеріалу та розвитку географічних навичок. Важливим елементом стає використання віртуальних екскурсій, які дозволяють учням відчути атмосферу різних регіонів та розглянути їхні особливості, не покидаючи класу. Це розширює границі уроку та забезпечує студентам унікальний досвід вивчення географії. Загалом, цифрові технології вносять важливий вклад у підвищення якості освіти та розвиток географічної грамотності учнів, приводячи до нових можливостей для активного та цікавого навчання навіть у віртуальному середовищі.