Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи за Автор "Bychko Anna Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові стратегії господарства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможності(ФОП Цьома С. П., 2023) Бичко Анна Сергіївна; Мареха Ірина Сергіївна; Bychko Anna Serhiivna; Marekha Iryna SerhiivnaУ тезах розроблено алгоритм вибору стратегій та підстратегій господарств ресторанного бізнесу виділених типів і рекомендовано до застосування основні види стратегій (масового, диференційованого, високодиференційованого, концентрованого, висококонцентрованого маркетингу) та підстратегій (ковзаючих, постійних та привілейованих цін; мінімізації ризиків, прагнення – пошуку додаткових ресурсів, розширення масштабів, адресного звернення, одиничного, комплексного та підкріплюючого переваги; запропоновано систему показників конкурентоспроможності господарств ресторанного бізнесу, яка враховує результати впливу управлінських факторів, у тому числі наявність та рівень застосовуваних маркетингових стратегій, що забезпечує комплексність оцінки конкурентоспроможності, підвищує ступінь адаптації до умов, що склалися на ринку ресторанних послуг та випереджає коригування стратегій; апробація системи показників дозволила провести оцінку конкурентоспроможності у досліджених господарств ресторанного бізнесу та вибрати чи змінити їх маркетингові стратегії та підстратегії.