Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Ivanii Volodymyr Stepanovych"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ 4-вимірні вектори в СТВ(2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman IvanovychВивчення явищ, які протікають з великими швидкостями, вимагає врахування скінченності швидкості передачі взаємодії. Це, спільно з вимогою інваріантності законів всіх явищ по відношенню до зміни системи відліку, приводить до необхідності нерозривного розгляду простору і часу та введення єдиного об’єкту, у якому протікають всі процеси в природі – чотиривимірного простору-часу.Документ Имидж выпускников педагогического университета в эпоху перехода к новому технологическому укладу(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychПублікація присвячена аналізу проблем формування іміджу випускників педагогічних університетів в умовах переходу до нового технологічного укладу. Наведено дані свот-аналізу факультету, які потрібно враховувати у практичній діяльності по формуванню іміджу. Запропоновано дорожню карту розвитку проектів з формування іміджу випускника. Зроблено висновки про те, що в сучасних реаліях процес формування іміджу випускника залежить від реалізації комплексного плану стратегічного розвитку університету, спільних і цілеспрямованих дій державних адміністрацій, керівників вузу та факультету по підвищенню конкурентоспроможності університету, що має базуватися як на зміцненні матеріальної бази, так і на підвищенні частки вартості нематеріальних активів.Документ Кінематика процесів розпаду та злиття частинок у навчальному курсі СТВ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman IvanovychКінематика процесів розпаду та злиття частинок у навчальному курсі СТВ. Розглядаються приклади застосування законів збереження у навчальному курсі СТВ.Документ Методика построения релятивистской механики на основе принципа наименьшего действия в системе подготовки учителя физики(2015) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana Yuriivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРассмотрено применение принципа наименьшего действия для построения методики изложения динамики СТО в учебном процессе подготовки учителя физики. Произведен анализ релятивистских выражений для основных динамических характеристик частиц.Документ Методичні засади вивчення теми «термодинаміка теплового випромінювання» в системі підготовки вчителя фізики(2015) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Трохименко Олеся Вікторівна; Trokhymenko Olesia ViktorivnaПроаналізовано роль вивчення теми «Термодинаміка теплового випромінювання» у формуванні наукового світогляду майбутнього вчителя фізики. Запропонована методика термодинамічного аналізу законів теплового випромінювання в курсі теоретичної фізики для педагогічних спеціальностей.Документ Методичні особливості вивчення нанотехнологій у шкільній фізичній освіті(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia AnatoliivnaУ статті розглянуто методичні особливості вивчення нанотехнологій в курсі шкільної фізики. Висвітлено мету та завдання елективних курсів з основ нанотехнологій. Охарактеризовано найбільш ефективні форми і методи навчання під час проведення елективних курсів з основ нанотехнологій. Розкрито можливість використання ІКТ в процесі викладання елективних курсів з нанотехнологій.Документ Особливості розгляду закону збереження імпульсу в курсі фізики педагогічних університетів(2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman IvanovychОсобливості розгляду закону збереження імпульсу в курсі фізики. В статті розглянуто важливі методологічні й методичні підходи до особливостей викладання закону збереження імпульсу в класичній та релятивістській механіці.Документ Педагогічні основи гуманізації фізичної освіти в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства(2015) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychУ статті аналізуються проблеми та суперечності нанотехнологічного типу суспільного прогресу, місце та роль у ньому вчителя фізики, гуманізація підготовки якого до життя та професійної діяльності засобами фізичної освіти постає як ключова проблема сучасності. Обґрунтовано напрями модернізації педагогічного змісту і форм фізичної освіти, спрямованої на становлення гуманістичних світоглядно-ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя фізики. Показано, що активне застосування інноваційно-гуманістичних, особистісно-орієнтованих суб'єкт-суб'єктних принципів і методів навчання сприяють професійній підготовці майбутнього вчителя до успішних відповідей на виклики нанотехнологічного розвитку суспільства.Документ Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia AnatoliivnaУ статті обґрунтовано систему формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям. Виділено методи, форми і зміст системи формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізики як результат їх професійної готовності до освітньої діяльності в області нанотехнологій згідно з зазначеними методологічними підходами (синергетичний, компетентністний, особистісно-орієнтований) і фундаментальними ідеями (гуманізації, фундаменталізації, інтегративності, безперервності, соціального співробітництва). Розглянуто теоретико-методологічні основи запропонованої системи, розкрито педагогічні умови і принципи її побудови і реалізації. Основні складові формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики представлено через розвиток його особистісної готовності до навчальної діяльності у сфері нанофізикотехнологічних знань.Документ Швидкість світла як константа зв’язку між оптикою,електрикою і магнетизмом(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr StepanovychСтатті наголошується на необхідності формування цілісного наукового світогляду майбутніх учителів фізики протягом всього періоду навчання. Особлива роль в цьому плані відводиться законам електродинаміки та історії її становлення як науки про нерозривний зв'язок електричних і магнітних явищ. На основі аналізу навчально-методичної літератури запропоновано методику висвітлення у курсі загальної фізики питань взаємозв’язку оптичних, магнітних та електричних явищ. Показано, що ознайомлення майбутніх учителів фізики з історією наукових досягнень, методологічними підходами і концепціями фізичної науки в їхній діалектичній єдності і протистоянні протягом певної історичної епохи, неможливе без розгляду складних світоглядних і наукових пошуків представників природничо-наукової думки. Це вимагає особливого підходу до розробки питань методики викладання курсу загальної фізики з метою виведення студентів за межі вузькопредметного мислення.