Актуальні питання мистецької освіти та виховання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання мистецької освіти та виховання за Автор "Androshchuk Liudmyla Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність аматорського колективу в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні(ФОП Цьома С. П., 2018) Андрощук Людмила Михайлівна; Androshchuk Liudmyla MykhailivnaУ статті проаналізовано діяльність аматорського колективу в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. У результаті дослідження: 1) обґрунтовано діяльність аматорських колективів як невід’ємного елементу етапів розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 2) представлено творчий доробок та досягнення аматорських хореографічних колективів Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Херсонського державного університету, Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, Київського університету імені Бориса Грінченка, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; 3) висвітлено роль аматорського колективу в підготовці майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні.Документ Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет»(2016) Андрощук Людмила Михайлівна; Androshchuk Liudmyla MykhailivnaУ статті проаналізовано основні етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічного виховання «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв) – Кіровоградський державний педагогічний університет» у системі хореографічно-педагогічної освіти. У результаті дослідження: 1) обґрунтовано роль танцювальних колективів у розвитку хореографічного мистецтва на Кіровоградщині; 2) висвітлено поетапність відкриття, мету та напрями діяльності школи мистецтв та Кіровоградського обласного загальноосвітнього навчально-виховного комплексу гуманітарноестетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв); 3) показано діяльність кафедри хореографічних дисциплін Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка як центру культурнотворчої, методичної, науково-просвітницької діяльності регіону та України.Документ Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки розгорнутої танцювальної форми як аспект професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Андрощук Людмила Михайлівна; Androshchuk Liudmyla MykhailivnaУ статті проаналізовано формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки розгорнутої танцювальної форми як аспект професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти на прикладі танцювальної вистави «Діти Сонця». Підготовка майбутніх учителів хореографії в педагогічному вищому навчальному закладі потребує пошуку нових форм, методів і засобів навчання й виховання. Постановка розгорнутої хореографічної форми забезпечує ефективність процесу формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії як аспекту професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти.Документ Хореографічне відтворення образу України(2017) Андрощук Людмила Михайлівна; Androshchuk Liudmyla MykhailivnaЗвернення до кращих творів мистецтва в процесі постановки хореографічної композиції для студентського танцювального колективу сприяє формуванню вчителя хореографії нового покоління. Збереження культурних традицій попередніх поколінь та створення нових хореографічних творів відповідно до викликів сьогодення сприяють підготовці високоосвіченого творчого вчителя. Концепція архетипу має витоки з аналітичної психології К. Юнга. Архетипами Юнг називає деякі вроджені психічні структури, які породжують суспільно значиму символіку снів, міфів, казок та ін. Архетип жінки як ознака національної ідентичності займає провідне місце в творчості Тараса Шевченка. Архетип України-Матері в поезії Т. Шевченка утворюють архетип земної Жінки-Богині (природні і людські образи-символи), архетип небесної Богині-Матері (Вселенські образи-символи), які об’єднуються особистісними образами-символами (думи, частка, журба, мука, воля). Архетип у новому розумінні стає провідною зіркою для людства. Танці як міжнародна мова тіла є одним із найкращих засобів створення символічного образу архетипу. Створення образу України засобами сучасного хореографічного мистецтва на основі архетипу жінки у творчості Тараса Шевченка в статті продемонстровано на прикладі хореографічної композиції «Туга за Україною», яка є авторським хореографічним твором керівника народного аматорського ансамблю сучасного танцю «Візаві», кандидата педагогічних наук, доцента, завідувача кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Андрощук Людмили Михайлівни. Опис твору дозволяє простежити композиційну концепцію створення танцю відповідно до творчого задуму балетмейстера.Документ Інновації у практичній підготовці майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні(ФОП Цьома С. П., 2019) Андрощук Людмила Михайлівна; Androshchuk Liudmyla MykhailivnaУ статті розглянуто інновації у практичній підготовці студентів у системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Представлено досвід підготовки інноваційних творчих проектів майбутніми вчителями хореографії в педагогічних ЗВО під час проходження практики. В результаті дослідження: 1) проаналізовано види практик та особливості організації практичної підготовки студентів у педагогічних ЗВО; 2) висвітлено мету та зміст практик студентів спеціальності «Хореографія», які передбачені освітньо-професійними програмами педагогічних ЗВО; 3) розглянуто інноваційні творчі проекти, які готують студенти під час проходження педагогічної практики в педагогічних ЗВО.