Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Автор "Aleksenko Svitlana Fedorivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Категорія інтертекстуальності у сучасному кінематографічному дискурсі(СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2020-12) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaУ тезах доповіді висвітлюється наукове бачення категорії інтертекстуальності у сучасній епосі постмодернізму взагалі, та її реалізація в кінематографічному дискурсі зокрема.Документ Прагматична адаптація як передумова адекватності перекладу художнього тексту(2022) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaМетою дослідження є принципи професійного адекватного перекладу, які полягають у збереженні соціокультурних та ціннісних орієнтирів певного менталітету у мові-перекладі. Використання прийому адаптації при перекладі обумовлено ситуативними розбіжностями в структурах та рівнях мови-джерела і мови-перекладу. Наслідком прагматичної адаптації має бути співвіднесеність прагматичного ефекту тексту-джерела з прагматичним ефектом тексту перекладу. На матеріалі порівняльного аналізу текстів оригіналу та перекладу роману Деніела Кіза «Квіти для Елджернона» розглянуто приклади застосування прийомів прагматичної адаптації з огляду на політкоректність.Документ Інформаційно-комунікаційні технології як невід’ємна складова забезпечення якості навчання іноземної мови(2022) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaМетою розвідки є з’ясування переваг використання цифрових технологій на заняттях з іноземної мови. Новітні цифрові технології сприяють підвищенню мотивації студентів до вивчення іноземних мов, заохочуючи до вираження власної думки, співпраці у команді над певними спільними проєктами. Здійснюється огляд онлайн ресурсів (платформ, порталів, застосунків), що здатні забезпечити високий рівень якості навчання іноземної мови (зокрема англійської), автентичне навчальне середовище та набуття професійних компетентностей у процесі опанування іноземними мовами у вищій школі.