Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9938
Title: Профілактика дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення
Other Titles: Prevention of Dysgraphia in Older Preschool Children with General Speech Underdevelopment
Authors: Ласточкіна, Олена Володимирівна
Lastochkina, Olena Volodymyrivna
Греченко, Єлизавета Дмитрівна
Hrechenko, Yelyzaveta Dmytrivna
Keywords: діти старшого дошкільного віку
загальний недорозвиток мовлення
профілактика дисграфії
older preschool children
general speech underdevelopment
dysgraphia prevention
Issue Date: 2020
Citation: Греченко, Є. Д. Профілактика дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення [Текст] : магістер. робота / Є. Д. Греченко ; науковий керівник О. В. Ласточкіна. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 99 с.
Abstract: Профілактика дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення Кваліфікаційна магістерська робота присвячена обґрунтуванню необхідності вивчення та попередження порушень процесу формування передумов письма у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення. Здійснено емпіричне дослідження стану усного мовлення, дрібної моторики та просторових уявлень у старших дошкільників з загальним недорозвитком мовлення, а також проаналізовано та інтерпретовано його результати. Складено та апробовано експериментальну методику профілактики дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення засобами ігор на шашковій та інтерактивній дошках; перевірено та доведено її ефективність у навчально-виховному, логокорекційному процесі.
The qualifying master's thesis is devoted to the study of the preconditions for the occurrence of dysgraphia in children of older preschool age with general speech underdevelopment and its prevention. An empirical study of the state of oral speech, fine motor skills and spatial representations in older preschoolers with general speech underdevelopment, as well as analyzed and interpreted its results. An experimental method for the prevention of dysgraphia in older preschool children with general underdevelopment of speech by means of games on checkers and interactive whiteboards has been developed and tested: its effectiveness in the educational, logo-correction process has been tested and proved.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9938
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.