Реалізація наскрізної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках української мови в 10 класах

Анотація
У магістерській роботі з’ясовано характерні риси та особливості понять «здоров’я», «безпека», окреслено особливості наскрізної лінії «Здоров’я і безпека” як важливої складової навчання української мови в старших класах. Дипломна робота зосереджена на теоретичному і методичному аспектах реалізації наскрізної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках української мови. У ході проведення педагогічного експерименту було схарактеризовано особливості навчання української мови в старших класах в об’єктиві вимог Концепції «Нова українська школа», подано зразки вправ щодо реалізації наскрізної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках української мови.
The masters thesis clarifics the characteristics and features of the concepts «Health», « Safety», outlines the peculiarities of the through line «Health and Safety» as an important component of teaching the Ukrainian language in high School. The thesis focuses on the theoretical and methodological aspects of the implementation of the through line «Health and Safety» alt the Ukrainian language lessors. Quring the pedagogical experiment of teaching the Ukrainian language in high school in accordance vith the regurements of the concept « Neu Ukrainian School», vi presented the samples of exercises from fiction concerning the implementation of the trough line «Health and Safety» of the lessors of Ukrainian language.
Опис
Ключові слова
здоров’я, безпека, наскрізні лінії, концепція «Нова українська школа», health, safety, through lines, content lines, content line
Бібліографічний опис
Таран, А. В. Реалізація наскрізної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках української мови в 10 класах [Текст] : магістер. робота / А. В. Таран ; науковий керівник О. М. Семеног. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 92 с.