Фортепіанні цикли мініатюр у творчості композиторів-романтиків

Анотація
В українському музикознавстві на сьогодні не існує узагальнюючого дослідження щодо динаміки у ХІХ столітті процесу циклізації мініатюри. Створення загальної картини розвитку циклічних форм, їх драматургічних принципів у період романтизму сприятиме більш глибокій уяві про рух і направленість музичного мистецтва у цей період. Саме це обумовлює актуальність даного дослідження. Мета дослідження. Визначити принципи циклізації фортепіанних п’єс і динаміку цього процесу у музичному мистецтві доби романтизму.
Today there is no generalized study in Ukrainian musicology about the dynamics of the miniatures’ cyclization process in the nineteenth century. Creating the general picture of the development of cyclic forms, their dramatic principles in the period of Romanticism will contribute to a deeper understanding of the movement and direction of musical art in this period. This is what determines the relevance of this study. The aim of the study. To determine the principles of piano pieces’ cyclization and the dynamics of this process in the musical art of the Romantic era.
Опис
Ключові слова
музична композиція, музична драматургія, фортепіанна мініатюра, інструментальний цикл, циклічна форма, музичний романтизм, musical composition, musical drama, piano miniature, instrumental cycle, cyclic form, musical romanticism
Бібліографічний опис
Сафонова, О. О. Фортепіанні цикли мініатюр у творчості композиторів-романтиків [Текст] : магістер. робота / О. О. Сафонова ; науковий керівник О. Ю. Енська. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 74 с.