Концепт маскулінність в сучасній німецькій рекламі
Вантажиться...
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У магістерській роботі здійснено встановлення сутності концепту маскулінність, який репрезентовано в сучасній німецькомовній рекламі.
The master's thesis establishes the essence of the concept of masculinity, which is represented in modern German-language advertising.
The master's thesis establishes the essence of the concept of masculinity, which is represented in modern German-language advertising.
Опис
Ключові слова
маскулінність, концепт, гендерна лінгвістика, стереотип, типи маскулінностей, masculinity, concept, gender linguistics, stereotype, types of masculinities
Бібліографічний опис
Фалендаш, С. О. Концепт маскулінність в сучасній німецькій рекламі [Текст] : магістер. робота / С. О. Фалендаш ; науковий керівник Р. В. Оробінська. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 96 с.