Електронний підручник «Інформаційні системи» як затребуваний освітній ресурс у практиці сучасного вищого навчального закладу

Анотація
У статті розглянуто актуальність упровадження електронних підручників в освітній процес. Виділені тенденції стосовно сприйняття електронних підручників як сучасного освітнього продукту та особливості його впровадження різними навчальними закладами. Обґрунтовано необхідність створення авторського електронного підручника для підтримки вивчення спецкурсу «Інформаційні системи». Зазначено про авторський досвід на шляху побудови та візуалізації навчального контенту. Наведено структуру розподілу навчального матеріалу. Зазначено про апробацію в СумДПУ ім. А.С.Макаренка.
In the article the urgency of introduction of electronic textbooks in the educational process. Identified trends regarding the perception of e-textbooks as a modern educational product and especially its implementation of various educational institutions. The necessity of creation of the authors of the electronic textbook to support your learning of the course "Information systems". Listed on the author's experience in building and visualization of educational content. Given the structure of distribution of educational material. Listed about testing in Sumy State Pedagogical University named after A.S. Makarenko.
Опис
Ключові слова
електронні засоби навчання, електронний підручник, навчання інформатики, інформаційні системи, e-learning, e-tutorial, learning computer science, information systems
Бібліографічний опис
Семеніхіна, О. Електронний підручник «Інформаційні системи» як затребуваний освітній ресурс у практиці сучасного вищого навчального закладу [Текст] / О. Семеніхіна, О. Удовиченко, А. Юрченко // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – № 3 (51). – 2014. – С.15–22.
Зібрання