Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9519
Title: Сюжетно-рольові ігри соціального спрямування для дітей з інтелектуальними порушеннями старшого дошкільного віку
Other Titles: Role-Playing Games of Social Orientation for Children of Senior Preschool Age with Intellectual Disabilities
Authors: Курєнкова, Анна
Kurienkova, Anna
Keywords: сюжетно-рольові ігри
соціальне спрямування
діти з інтелектуальними порушеннями
role-playing games
social orientation
children with intellectual disabilities
Issue Date: 2020
Citation: Курєнкова, А. Сюжетно-рольові ігри соціального спрямування для дітей з інтелектуальними порушеннями старшого дошкільного віку [Текст] : методичний посібник / А. Курєнкова. – Суми, 2020. – 111 c.
Abstract: У методичному посібнику представлено авторський підхід щодо визначення соціально-комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку. Описано теоретичні аспекти формування соціально-комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку. Методичний апарат посібника спрямований на вдосконалення змісту корекційно-розвиткової роботи з формування соціально-комунікативної компетентності у старших дошкільників із інтелектуальними порушеннями. У посібнику висвітлено у сюжетно-рольові ігри соціального спрямування, що враховують індивідуальні особливості дітей старшого дошкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку. Посібник орієнтований на вчителів-дефектологів, вихователів, що працюють з дітьми із порушеннями інтелектуального розвитку, студентів, що навчаються за спеціальність «016 Спеціальна освіта».
The methodological manual presents the author’s approach to the definition of social and communicative competence in children of senior preschool age with intellectual disabilities. The theoretical aspects of the formation of social and communicative competence in senior preschool children with intellectual disabilities are described. The methodological apparatus of the manual is aimed at improving the content of correctional and developmental work on the formation of social and communicative competence in senior preschoolers with intellectual disabilities. The manual covers social role-playing games that take into account the individual characteristics of senior preschool children with intellectual disabilities. The manual is aimed at special education teachers, preschool teachers working with children with intellectual disabilities, students majoring in specialty 016 Special Education.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9519
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичний посібник.pdf699,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.