Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавражна, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorZavrazhna, Olena Mykhailivna-
dc.contributor.authorСалтикова, Алла Іванівна-
dc.contributor.authorSaltykova, Alla Ivanivna-
dc.contributor.authorБалабан, Ярослав Романович-
dc.contributor.authorBalaban, Yaroslav Romanovych-
dc.date.accessioned2020-10-08T12:32:28Z-
dc.date.available2020-10-08T12:32:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗавражна, О. М. Деякі аспекти реалізації змішаного навчання на уроках фізики [Текст] / О. М. Завражна, А. І. Салтикова, Я. Р. Балабан // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 71–72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9326-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто деякі особливості реалізації технології змішаного навчання на уроках фізики. Показано, що перехід на змішане навчання вимагає зміни підходу до організації навчального процесу в школі. Виділено основні етапи реалізації цієї технології навчання та доведено, що вона сприяє підвищенню ефективності роботи учнів, їх особистісному розвитку та дозволяє швидко усунути прогалини у знаннях.uk_UA
dc.description.abstractThe paper deals with some peculiarities of implementation of blended learning technology in physics lessons. It is shown that the transition to blended learning requires a change in approach to the organization of the educational process at school. The basic stages of the implementation of this technology of learning are highlighted and it is proved that it helps to increase the efficiency of students' work, their personal development and allows to quickly eliminate the gaps in knowledge.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Цьома С. П.uk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjectrealizationuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.titleДеякі аспекти реалізації змішаного навчання на уроках фізикиuk_UA
dc.title.alternativeSome Aspects of Blended Learning in Physics Lessonsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavrazhna_Saltykova_Balaban.pdf898,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.