Естетотерапія як фактор формування саногенного мислення педагога

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто теоретико-методологічні засади формування саногенного мислення педагога. Естетотерапія окреслюється як галузь психолого-педагогічного знання про забезпечення сучасної молодої людини такими естетично-комфортними умовами її освітнього, соціального та особистісно-духовного зростання, за яких й відбувається розвиток цього зцілюючого, здоров’язберігаючого способу мислення.
In this article theoretical and methodological bases of teacher’s health- careful thinking formation are considered. Aestetotherapy is defined as sphere of psychological and pedagogical knowledge about maintenance of the modern young man with aesthetically and comfortable conditions of its educational, social, health- careful personal and spiritual growth at which there is a development of this salutary health-saving way of thinking.
Опис
Ключові слова
комфортне освітнє середовище, творчість, естетотерапія, саногенне мислення, професійна діяльність педагога, comfortable educational environment, creativity, aestetotherapy, healthcare thinking, professional activity of educator
Бібліографічний опис
Федій, О. А. Естетотерапія як фактор формування саногенного мислення педагога [Текст] / О. А. Федій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 453–463.