Критеріальний підхід до визначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язберігаючих навичок у молодших школярів

Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті визначено критерії, за допомогою яких можливо оцінити рівень сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язберігаючих навичок у молодших школярів у навчально-виховному процесі. Подано теоретичне обґрунтування обраних критеріїв і змістову характеристику рівнів готовності студентів до зазначеної діяльності.
The article is devoted to the definition of the criteria with the help of which the levels of the future primary school teachers’ readiness to the formation of the health of junior pupils’ saving skills is appreciated. There are presented the theoretical basis of the chosen criteria and informal characteristic of the students’ levels of readiness to the present activity.
Опис
Ключові слова
компоненти, критерії, підготовка учителів початкової школи, формування здоров’язберігаючих навичок, components, criteria of the primary school teacher’s training, formation of the health of saving skills
Бібліографічний опис
Долинський, Б. Т. Критеріальний підхід до визначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язберігаючих навичок у молодших школярів [Текст] / Б. Т. Долинський // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 384–394.