Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8962
Title: Структурно-семантичні типи питальної модальності в новелах В. Стефаника
Other Titles: Structural and Semantic Types of Interrogative Modality in V. Stefanyk's Short Stories
Authors: Герман, Вікторія Василівна
Herman, Viktoriia Vasylivna
Громова, Наталія Василівна
Hromova, Nataliia Vasylivna
Keywords: педагогічна практика
професійна майстерність
інтегративна якість
професійне самовдосконалення
технологізація
pedagogical practice
professional skill
integrative quality
professional self-improvement
technologization
Issue Date: Oct-2019
Citation: Герман, В. В. Структурно-семантичні типи питальної модальності в новелах В. Стефаника [Текст] / В. В. Герман, Н. В. Громова // Nauka i edukacja w warunkach zmian cywilizacyjnych : materiały I międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, 30 października 2019 roku, Łódź. – Лодзь, 2019. – С. 81–82.
Abstract: У дослідженні з‘ясовується місце і роль педагогічної практики у підготовці, становленні та самореалізації майбутнього вчителя-словесника; практика розглядається як внутрішня потреба особистості до повного розкриття своїх потенційних можливостей (професійних та особистісних якостей).
The study clarifies the place and role of pedagogical practice in the preparation, formation and self-realization of future teachers of vocabulary; practice is seen as an internal need of the individual to fully disclose their potential (professional and personal qualities).
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8962
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strukturno-Semantychni typy.pdf237,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.