Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменог, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorSemenoh, Olena Mykolaivna-
dc.date.accessioned2020-05-26T09:57:39Z-
dc.date.available2020-05-26T09:57:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСеменог, О. М. Медіакультура вчителя-словесника: теорія і практика формування у вищій школі [Текст] / О. М. Семеног // Критичне мислення в епоху токсичного контенту : збірник статей Восьмої Міжнародної науково-методичної конференції. – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. – С. 167‒173.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8889-
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд наукових напрацювань щодо понять медіаосвіта, медіаграмотність, медіакультура. На прикладі діяльності ресурсного центру професійного розвитку учителя української мови і літератури, науково-дослідної лабораторії «Медіакультура вчителя-словесника» (кер. – к.пед.н. Ячменик М.М.) у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С.Макаренка окреслено окремі аспекти формування медіакультури майбутніх учителів української мови і літератури у процесі навчання мовно-мовленнєвих, мовно-методичних дисциплін. Формування медіакультури майбутніх учителів-словесників в умовах вищої школи розглядається як спеціально організований, компетентнісно орієнтований освітній процес, що здійснюється з урахуванням, зокрема, особистісного, культурологічного, текстоцентричного підходів, поетапно, на освітніх рівнях «бакалавр», «магістр».uk_UA
dc.description.abstractThe article reviews scientific developments on the concepts of media education, media literacy, media culture. On the example of the resource center for professional development of teachers of Ukrainian language and literature, research laboratory "Media Culture of the teacher-vocabulary" (head - Ph.D. Yachmenyk MM) in Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko some aspects of the formation of media culture of future teachers of Ukrainian language and literature in the process of teaching language and speech, language and methodological disciplines are outlined. The formation of media culture of future teachers of vocabulary in higher education is considered as a specially organized, competency-oriented educational process, taking into account, in particular, personal, cultural, text-centric approaches, gradually, at the educational level "bachelor", "master".uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмедіа культураuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель української мови і літературиuk_UA
dc.subjectмовно-мовленнєва підготовкаuk_UA
dc.subjectмовно-методична підготовкаuk_UA
dc.subjectкультура роботи з медіатекстомuk_UA
dc.subjectmedia cultureuk_UA
dc.subjectfuture teacher of Ukrainian language and literatureuk_UA
dc.subjectlanguage and speechuk_UA
dc.subjectlanguage and methodical traininguk_UA
dc.subjectculture of working with media textuk_UA
dc.titleМедіакультура вчителя-словесника: теорія і практика формування у вищій школіuk_UA
dc.title.alternativeMedia Culture of the Teacher Philologist: Theory and Practice Of Formation in Higher Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАТТЯ СЕМЕНОГ 21.02.2020.docx57,55 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.