Медіакультура вчителя-словесника: теорія і практика формування у вищій школі

Ескіз недоступний
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті здійснено огляд наукових напрацювань щодо понять медіаосвіта, медіаграмотність, медіакультура. На прикладі діяльності ресурсного центру професійного розвитку учителя української мови і літератури, науково-дослідної лабораторії «Медіакультура вчителя-словесника» (кер. – к.пед.н. Ячменик М.М.) у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С.Макаренка окреслено окремі аспекти формування медіакультури майбутніх учителів української мови і літератури у процесі навчання мовно-мовленнєвих, мовно-методичних дисциплін. Формування медіакультури майбутніх учителів-словесників в умовах вищої школи розглядається як спеціально організований, компетентнісно орієнтований освітній процес, що здійснюється з урахуванням, зокрема, особистісного, культурологічного, текстоцентричного підходів, поетапно, на освітніх рівнях «бакалавр», «магістр».
The article reviews scientific developments on the concepts of media education, media literacy, media culture. On the example of the resource center for professional development of teachers of Ukrainian language and literature, research laboratory "Media Culture of the teacher-vocabulary" (head - Ph.D. Yachmenyk MM) in Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko some aspects of the formation of media culture of future teachers of Ukrainian language and literature in the process of teaching language and speech, language and methodological disciplines are outlined. The formation of media culture of future teachers of vocabulary in higher education is considered as a specially organized, competency-oriented educational process, taking into account, in particular, personal, cultural, text-centric approaches, gradually, at the educational level "bachelor", "master".
Опис
Ключові слова
медіа культура, майбутній вчитель української мови і літератури, мовно-мовленнєва підготовка, мовно-методична підготовка, культура роботи з медіатекстом, media culture, future teacher of Ukrainian language and literature, language and speech, language and methodical training, culture of working with media text
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Медіакультура вчителя-словесника: теорія і практика формування у вищій школі [Текст] / О. М. Семеног // Критичне мислення в епоху токсичного контенту : збірник статей Восьмої Міжнародної науково-методичної конференції. – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. – С. 167‒173.
Зібрання