Проблема педагогічної спрямованості професійної підготовки майбутніх учителів хореографічного мистецтва в сучасних наукових розвідках

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснено аналіз сучасних наукових досліджень щодо проблеми співвідношення фахової та педагогічної підготовки майбутніх учителів хореографічного мистецтва як цілісної, багаторівневої, різновекторної художньо-педагогічної системи, у результаті якого з’ясовано, що підготовка майбутніх учителів хореографічного мистецтва має біфункціональність та поліфонічний характер, що полягає у складному діалектичному поєднанні її професійно-педагогічної та фахово-хореографічної складових. Виокремлено основні положення представлених у науковому полі мистецької освіти досліджень, які акцентують увагу на необхідності забезпечення збалансованості професійної підготовки майбутніх учителів хореографічного мистецтва, посилення її педагогічної спрямованості, що посідає ключові позиції у процесі стимулювання розвитку професійного інтересу до педагогічної діяльності у студентів хореографічного фаху.
The article represents the analysis of the contemporary scientific research of the issues of estimation of the correlations of special and pedagogical trainings of the future teachers of choreographic art as the integral, multi-level and multi-oriented artistic and pedagogical system that witnesses the bifunctional and polyphonic nature of training of future teachers of choreographic art and implies complex dialectical integrity of its professional and pedagogical as well as specific choreographic parts. The article highlights the key results of available artistic education scientific research which stresses on the necessity of providing balanced professional training of future teachers of choreographic art and focusing on its pedagogical aspect, that defines the crucial function of the latter for promotion stable profession interest on pedagogical practices for the students of choreographic studies. By using overall scientific and specific scientific research methods of analysis, synthesis, generalization, methods of terminological, systematic structural and systematic functional analysis, the author has reached and presents her individual multiple interpretations of the key elements of pedagogical phenomena under investigation and also discovered and developed the meanings and senses of the core terms. The results of analysis of theoretical and methodological accomplishments of pedagogical science witnessed the growing interest of researchers on finding the efficient methods of strengthening pedagogical elements of professional education of future teachers of choreographic art. To this respect, the task of forming professional interest to pedagogical activities in future teachers of choreographic arts may be considered as one of important issues for future scientific studies.
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, хореографічне мистецтво, педагогічна спрямованість, професійний інтерес, майбутні учителі хореографії, vocational (professional) training, choreographic art, pedagogical focus, professional interest, future teachers
Бібліографічний опис
Яо Пейчань Проблема педагогічної спрямованості професійної підготовки майбутніх учителів хореографічного мистецтва в сучасних наукових розвідках [Текст] / Яо Пейчань // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 9 (93). – С. 310–325. – DOI: 10.24139/2312-5993/2019.09/310-325.