Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 15 з 15
  • Документ
    Формування творчих здібностей старшокласників в умовах театрального гуртка
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кеда Лариса Анатоліївна; Keda Larysa Anatoliivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna
    З`ясовано стан розробленості проблеми формування творчих здібностей старшокласників засобами театрального мистецтва. Обґрунтовано методологічний інструментарій проблеми формування творчих здібностей старшокласників в умовах театрального гуртка; окреслено організаційні засади та розроблено методичне забезпечення формування творчих здібностей старшокласників на заняттях театрального гуртка.
  • Документ
    Організація виховної роботи в гуртожитках коледжів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Клименко Леся Володимирівна; Klymenko Lesia Volodymyrivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні та організаційно-методичні засади виховної роботи зі студентами гуртожитків коледжів. Визначено сутність і завдання виховної роботи зі студентами коледжів, які проживають у гуртожитках. Охарактеризовано особливості студентського колективу гуртожитку. Окреслено нормативне забезпечення виховної роботи в гуртожитках коледжу. Виявлено змістово-процесуальні засади виховної роботи в гуртожитках коледжів. Розроблено й науково обґрунтовано модель виховної роботи зі студентами гуртожитків.
  • Документ
    Виховання професійних якостей студентів медичного коледжу засобами музейної педагогіки
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кот Анна Анатоліївна; Kot Anna Anatoliivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna
    У магістерській роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено вплив засобів музейної педагогіки на виховання професійних якостей студентів медичного коледжу. Здійснено теоретико-методологічний аналіз у психологічній, педагогічній та медичній літературі понять «музейна педагогіка», «виховання професійних якостей майбутніх медичних працівників». Конкретизовано поняття і розкрито зміст засобів музейної педагогіки, які використовуються для формування професійних якостей майбутніх медичних працівників. Експериментально перевірено ефективність запровадження музейно-педагогічної складової у структуру виховання професійних якостей студентів Сумського фахового медичного коледжу. Розроблено методичні рекомендації з використання засобів музейної педагогіки в процесі виховання професійних якостей студентів медичного коледжу.
  • Документ
    Організаційні засади реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Панасюк Михайло Михайлович; Panasiuk Mykhailo Mykhailovych; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти. З’ясовано сутність закладів позашкільної освіти і виховний потенціал закладів позашкільної освіти. Висвітлено нормативне забезпечення виховної роботи в закладах позашкільної освіти. Окреслено змістово-процесуальні та методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти. Розроблено і схарактеризовано модель реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти.
  • Документ
    Розвиток обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Перекрестова Олена Олександрівна; Perekrestova Olena Oleksandrivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США. З’ясовано сутність природничо-наукової обдарованості та потенціал закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування для розвитку обдарованих учнів у США. Висвітлено нормативно-правові засади розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США. Окреслено змістово-процесуальні й методичні засади розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США. Визначено можливості використання досвіду США щодо розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування України.
  • Документ
    Розвиток художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю
    (CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Часниченко Олеся Юріївна; Chasnychenko Olesia Yuriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні та організаційно-педагогічні засади розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. З’ясовано сутність художньої обдарованості. Висвітлено потенціал гуртків мистецького профілю для розвитку обдарованих вихованців. Окреслено змістово-процесуальні засади розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. Визначено психолого-педагогічні умови розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. Розроблено та науково обґрунтовано модель розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю.
  • Документ
    Формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шульга Олександр Володимирович; Shulha Oleksandr Volodymyrovych; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні, організаційні та методичні засади формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти. З’ясовано сучасні тенденції формування підприємницької культури в науковому доробку. Висвітлено сутність і структуру підприємницької компетентності школярів та засади її формування в закладах позашкільної освіти. Розглянуто гурткову роботу крізь призму формування підприємницької компетентності школярів. Обґрунтовано форми, методи та засоби формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти. Розроблено і схарактеризовано модель формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти.
  • Документ
    Громадянське виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шульга Сергій Володимирович; Shulha Serhii Volodymyrovych; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні, нормативні, змістово-процесуальні та організаційно-методичні засади громадянського виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США. З’ясовано сутність громадянського виховання й виховний потенціал закладів позашкільної освіти США для організації означеного процесу. Висвітлено нормативні засади громадянського виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США. Окреслено змістово-процесуальні й організаційно-методичні засади громадянського виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США. Визначено можливості використання позитивного американського досвіду в практиці громадянського виховання українських закладів позашкільної освіти.
  • Документ
    Формування дозвіллєвої культури підлітків у позашкільних програмах у США
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Рубан Сергій Миколайович; Ruban Serhii Mykolaiovych; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні та практичні засади формування дозвіллєвої культури підлітків у позашкільних програмах у США. З’ясовано стан наукових досліджень дозвіллєвої сфери та охарактеризовано поняттєво-термінологічний апарат дослідження. визначено потенціал позашкільних програм у формуванні дозвіллєвої культури підлітків. Окреслено змістово-процесуальні засади формування дозвіллєвої культури підлітків у позашкільних програмах у США. Визначено можливості творчого використання прогресивного досвіду американської системи формування дозвіллєвої культури підлітків в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.
  • Документ
    Виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти
    (2020) Танчик Борис Олександрович; Tanchyk Borys Oleksandrovych; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna
    У магістерській роботі з’ясувано теоретичні та організаційно-педагогічні засади виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти. Висвітлено сутність феномену інтелектуальної обдарованості в науково-педагогічній літературі та психолого-педагогічні характеристики інтелектуально обдарованої учнівської молоді й проблеми ідентифікації інтелектуальної обдарованості серед учнівської молоді. Окреслено змістово-процесуальні та професійно-педагогічні засади виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти. Обґрунтувано технологію виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти.
  • Документ
    Релігійне виховання учнів у сучасній школі Німеччини
    (2020) Прищ Василь Васильович; Pryshch Vasyl Vasyliovych; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna
    З’ясовано теоретико-практичні основи релігійного виховання учнів у сучасній школі Німеччини. Виокремлено етапи розвитку, окресленo нормативно-правові та з’ясовано змістово-процесуальні основи релігійного виховання учнів у сучасній школі Німеччини. Визначено можливості використання прогресивного досвіду німецької системи релігійного виховання в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.
  • Документ
    Формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку
    (2020) Некипіла Тетяна Михайлівна; Nekypila Tetiana Mykhailivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna
    Теоретично обґрунтовано й перевірено ефективність методики формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Розроблено компонентну структуру, визначено критерії, показники й рівні сформованості екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку.
  • Документ
    Особливості виховної роботи зі школярами у класах інклюзивного навчання
    (2020) Луговська Маргарита Сергіївна; Luhovska Marharyta Serhiivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna
    З’ясовано теоретичні та практичні основи виховної роботи зі школярами у класах інклюзивного навчання. Виокремлено етапи розвитку, окресленo нормативні основи, з’ясовано змістові та визначено процесуальні основи виховання школярів у класах інклюзивного навчання.
  • Документ
    Формування духовних цінностей молоді засобами релігії
    (2020) Долгий Дмитро Васильович; Dolhyi Dmytro Vasyliovych; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У магістерській роботі з’ясувано теоретичні засади й розроблено та науково обґрунтувано модель формування духовних цінностей молоді засобами релігії. Схарактеризовано стан розробленості проблеми та поняттєвий апарат дослідження. Окреслено психолого-педагогічні особливості молоді як суб’єкту виховного процесу. Розроблено й науково обґрунтовано модель формування духовних цінностей молоді засобами релігії. Визначено педагогічні умови формування духовних цінностей молоді засобами релігії, критерії та показники сформованості духовних цінностей молоді.
  • Документ
    Виховна робота в закладах позашкільної освіти STEM спрямування
    (2020) Бойченко Віталій Віталійович; Boichenko Vitalii Vitaliiovych; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; висвітлено сутність STEM-освіти й виховний потенціал закладів позашкільної освіти STEM спрямування; розкрито нормативне забезпечення виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; окреслено змістово-процесуальні й методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; розроблено і схарактеризовано модель організації виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування.