Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховна робота в закладах позашкільної освіти STEM спрямування(2020) Бойченко Віталій Віталійович; Boichenko Vitalii Vitaliiovych; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; висвітлено сутність STEM-освіти й виховний потенціал закладів позашкільної освіти STEM спрямування; розкрито нормативне забезпечення виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; окреслено змістово-процесуальні й методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; розроблено і схарактеризовано модель організації виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування.Документ Виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти(2020) Танчик Борис Олександрович; Tanchyk Borys Oleksandrovych; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясувано теоретичні та організаційно-педагогічні засади виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти. Висвітлено сутність феномену інтелектуальної обдарованості в науково-педагогічній літературі та психолого-педагогічні характеристики інтелектуально обдарованої учнівської молоді й проблеми ідентифікації інтелектуальної обдарованості серед учнівської молоді. Окреслено змістово-процесуальні та професійно-педагогічні засади виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти. Обґрунтувано технологію виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти.Документ Особливості виховної роботи зі школярами у класах інклюзивного навчання(2020) Луговська Маргарита Сергіївна; Luhovska Marharyta Serhiivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaЗ’ясовано теоретичні та практичні основи виховної роботи зі школярами у класах інклюзивного навчання. Виокремлено етапи розвитку, окресленo нормативні основи, з’ясовано змістові та визначено процесуальні основи виховання школярів у класах інклюзивного навчання.Документ Релігійне виховання учнів у сучасній школі Німеччини(2020) Прищ Василь Васильович; Pryshch Vasyl Vasyliovych; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaЗ’ясовано теоретико-практичні основи релігійного виховання учнів у сучасній школі Німеччини. Виокремлено етапи розвитку, окресленo нормативно-правові та з’ясовано змістово-процесуальні основи релігійного виховання учнів у сучасній школі Німеччини. Визначено можливості використання прогресивного досвіду німецької системи релігійного виховання в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.Документ Формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку(2020) Некипіла Тетяна Михайлівна; Nekypila Tetiana Mykhailivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaТеоретично обґрунтовано й перевірено ефективність методики формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Розроблено компонентну структуру, визначено критерії, показники й рівні сформованості екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку.Документ Формування духовних цінностей молоді засобами релігії(2020) Долгий Дмитро Васильович; Dolhyi Dmytro Vasyliovych; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaУ магістерській роботі з’ясувано теоретичні засади й розроблено та науково обґрунтувано модель формування духовних цінностей молоді засобами релігії. Схарактеризовано стан розробленості проблеми та поняттєвий апарат дослідження. Окреслено психолого-педагогічні особливості молоді як суб’єкту виховного процесу. Розроблено й науково обґрунтовано модель формування духовних цінностей молоді засобами релігії. Визначено педагогічні умови формування духовних цінностей молоді засобами релігії, критерії та показники сформованості духовних цінностей молоді.Документ Формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шульга Олександр Володимирович; Shulha Oleksandr Volodymyrovych; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, організаційні та методичні засади формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти. З’ясовано сучасні тенденції формування підприємницької культури в науковому доробку. Висвітлено сутність і структуру підприємницької компетентності школярів та засади її формування в закладах позашкільної освіти. Розглянуто гурткову роботу крізь призму формування підприємницької компетентності школярів. Обґрунтовано форми, методи та засоби формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти. Розроблено і схарактеризовано модель формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти.Документ Розвиток обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Перекрестова Олена Олександрівна; Perekrestova Olena Oleksandrivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США. З’ясовано сутність природничо-наукової обдарованості та потенціал закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування для розвитку обдарованих учнів у США. Висвітлено нормативно-правові засади розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США. Окреслено змістово-процесуальні й методичні засади розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США. Визначено можливості використання досвіду США щодо розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування України.Документ Формування дозвіллєвої культури підлітків у позашкільних програмах у США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Рубан Сергій Миколайович; Ruban Serhii Mykolaiovych; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні та практичні засади формування дозвіллєвої культури підлітків у позашкільних програмах у США. З’ясовано стан наукових досліджень дозвіллєвої сфери та охарактеризовано поняттєво-термінологічний апарат дослідження. визначено потенціал позашкільних програм у формуванні дозвіллєвої культури підлітків. Окреслено змістово-процесуальні засади формування дозвіллєвої культури підлітків у позашкільних програмах у США. Визначено можливості творчого використання прогресивного досвіду американської системи формування дозвіллєвої культури підлітків в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.Документ Організаційні засади реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Панасюк Михайло Михайлович; Panasiuk Mykhailo Mykhailovych; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти. З’ясовано сутність закладів позашкільної освіти і виховний потенціал закладів позашкільної освіти. Висвітлено нормативне забезпечення виховної роботи в закладах позашкільної освіти. Окреслено змістово-процесуальні та методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти. Розроблено і схарактеризовано модель реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти.Документ Громадянське виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шульга Сергій Володимирович; Shulha Serhii Volodymyrovych; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, нормативні, змістово-процесуальні та організаційно-методичні засади громадянського виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США. З’ясовано сутність громадянського виховання й виховний потенціал закладів позашкільної освіти США для організації означеного процесу. Висвітлено нормативні засади громадянського виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США. Окреслено змістово-процесуальні й організаційно-методичні засади громадянського виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США. Визначено можливості використання позитивного американського досвіду в практиці громадянського виховання українських закладів позашкільної освіти.Документ Організація виховної роботи в гуртожитках коледжів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Клименко Леся Володимирівна; Klymenko Lesia Volodymyrivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні та організаційно-методичні засади виховної роботи зі студентами гуртожитків коледжів. Визначено сутність і завдання виховної роботи зі студентами коледжів, які проживають у гуртожитках. Охарактеризовано особливості студентського колективу гуртожитку. Окреслено нормативне забезпечення виховної роботи в гуртожитках коледжу. Виявлено змістово-процесуальні засади виховної роботи в гуртожитках коледжів. Розроблено й науково обґрунтовано модель виховної роботи зі студентами гуртожитків.Документ Розвиток художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Часниченко Олеся Юріївна; Chasnychenko Olesia Yuriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні та організаційно-педагогічні засади розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. З’ясовано сутність художньої обдарованості. Висвітлено потенціал гуртків мистецького профілю для розвитку обдарованих вихованців. Окреслено змістово-процесуальні засади розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. Визначено психолого-педагогічні умови розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. Розроблено та науково обґрунтовано модель розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю.Документ Формування творчих здібностей старшокласників в умовах театрального гуртка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кеда Лариса Анатоліївна; Keda Larysa Anatoliivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaЗ`ясовано стан розробленості проблеми формування творчих здібностей старшокласників засобами театрального мистецтва. Обґрунтовано методологічний інструментарій проблеми формування творчих здібностей старшокласників в умовах театрального гуртка; окреслено організаційні засади та розроблено методичне забезпечення формування творчих здібностей старшокласників на заняттях театрального гуртка.Документ Виховання професійних якостей студентів медичного коледжу засобами музейної педагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кот Анна Анатоліївна; Kot Anna Anatoliivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaУ магістерській роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено вплив засобів музейної педагогіки на виховання професійних якостей студентів медичного коледжу. Здійснено теоретико-методологічний аналіз у психологічній, педагогічній та медичній літературі понять «музейна педагогіка», «виховання професійних якостей майбутніх медичних працівників». Конкретизовано поняття і розкрито зміст засобів музейної педагогіки, які використовуються для формування професійних якостей майбутніх медичних працівників. Експериментально перевірено ефективність запровадження музейно-педагогічної складової у структуру виховання професійних якостей студентів Сумського фахового медичного коледжу. Розроблено методичні рекомендації з використання засобів музейної педагогіки в процесі виховання професійних якостей студентів медичного коледжу.