Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8291
Title: Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах
Other Titles: Theoretical and Methodological Foundations of the Study of Modern Physics and Nanotechnology in Secondary and Higher Educational Institutions
Keywords: вивчення фізики
навчання на уроках фізики
фахова підготовка фізика
навчання сучасної фізики
physics study
physics lessons
training physicist
teaching modern physics
Issue Date: 2019
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах : матеріали ІV Всеукраїнської науково-методичної конференції, 27 листопада 2019 року, м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Кафедра фізики та методики навчання фізики ; [за ред. О. М. Завражної]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2019. – 98 с.
Abstract: У збірнику подані матеріали ІV Всеукраїнської науково-методичної конференції «Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах». У тезах представлені результати теоретичних і експериментальних досліджень.
The collection contains materials of the IV All-Ukrainian scientific-methodical conference "Theoretical and methodological foundations of the study of modern physics and nanotechnology in secondary and higher educational institutions." In the abstract the results of theoretical and experimental studies are presented.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8291
Appears in Collections:Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференция_НАНО_2019.pdf1,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.