Особливості навчання англійської мови курсантів морських спеціальностей
Вантажиться...
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність урахування гендерних особливостей маскулінних навчальних груп, якими є групи курсантів у закладах морської спеціалізації, під час їх навчання їх англійської мови. Основну увагу зосереджено на переважному використанні тих методів навчання, які відповідають специфічному типу сприйняття навчальної інформації юнаками. Наведено приклади конкретних завдань і прийомів роботи.
The article describes the need for gender masculine features educational groups, which are groups of students in institutions of maritime expertise, while teaching them English. Focus on the predominant use of those methods that match a specific type of perception of learning information boy. Examples of specific objectives and methods of work.
The article describes the need for gender masculine features educational groups, which are groups of students in institutions of maritime expertise, while teaching them English. Focus on the predominant use of those methods that match a specific type of perception of learning information boy. Examples of specific objectives and methods of work.
Опис
Ключові слова
маскулінна навчальна група, гендерні особливості, метод навчання, masculine educational groups, masculine features, methods of education, dialogue, discussion
Бібліографічний опис
Кудрявцева, В. Ф. Особливості навчання англійської мови курсантів морських спеціальностей [Текст] / В. Ф. Кудрявцева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 439–449.