Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8180
Title: Інформаційні технології у процесі вивчення наближених обчислень студентами економічних спеціальностей
Other Titles: Information Technologies in the Process of Studying Approximate Calculations by Students of Economic Specialties
Authors: Шевельова, О. Б.
Shevelova, O. B.
Keywords: інформаційні технології
наближені обчислення
комп’ютерні комунікації
мультимедійний засіб
information technologies
close calculation
computer communications
multimedia tool
Issue Date: 2009
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Шевельова, О. Б. Інформаційні технології у процесі вивчення наближених обчислень студентами економічних спеціальностей [Текст] / О. Б. Шевельова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 423–431.
Abstract: У статті розглянуто можливості застосування інформаційних технологій у процесі вивчення теорії та практики наближених обчислень студентами економічних спеціальностей вищого навчального закладу; обґрунтована необхідність застосування інформаційно-комунікативних технологій у процесі вивчення теорії та практики наближених обчислень студентами економічних спеціальностей у комплексі з іншими методами навчання.
The article discusses the application of information technology in the study of theory and practice, approximate computation students of economic specialties of higher education, clarified the need for information and communication technologies in the study of theory and practice, approximate computation students of economic specialties in combination with other methods.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8180
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sheveliov.pdf239,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.