Науково-теоретичні підходи до поняття «управління освітою»

Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті зроблена спроба конкретизувати зміст поняття «управління освітою»; проаналізовано основні наукові теорії управління, існуючі підходи до розуміння процесу управління; розглянуто сутність управлінських процесів та виявлено особливості цього процесу в управлінні освітою.
This article attempts to specify the content of the concept of “management of education», analyzes the basic theory of scientific management, the existing approaches to understanding the management process, is considered the essence of management processes and identifying features of this process in management education.
Опис
Ключові слова
теорія управління, освіта, управління освітою, тенденція, кількісна школа, менеджмент, сontrol theory, education, education management, trend, quantitative school, management
Бібліографічний опис
Медведовська, Д. О. Науково-теоретичні підходи до поняття «управління освітою» [Текст] / Д. О. Медведовська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 346–352.