Методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учня

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто завдання, структуру, зміст, форми й методи підвищення рівня готовності майбутніх учителів початкових класів шляхом упровадження спецкурсу «Розвиток пізнавальних інтересів молодшого школяра у процесі навчання математики»; узагальнено результати експериментальної роботи із запровадження запропонованого методичного забезпечення в реальний освітній процес вищого навчального закладу.
In the articles considered of task, structure, maintenance, forms and methods of increase of level of readiness of future teachers of initial classes by introduction of the special course «Development of cognitive interests of junior schoolboy in the process of studies of mathematics». The result of experimental work on the implementation of the proposed methodology in a real educational process of higher education.
Опис
Ключові слова
завдання, структура, зміст, форма, метод, пізнавальний інтерес, task, structure, maintenance, form, method, cognitive interest
Бібліографічний опис
Бурчак, С. О. Методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учня [Текст] / С. О. Бурчак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 266–274.