Історизми і розвиток математичних здібностей учнів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито зміст понять «інтерес», «пізнавальний інтерес», «здібності», «математичні здібності». Показано взаємозв’язок між здібностями та інтересом; розглянуто один із можливих шляхів розвитку інтересу, а отже, і здібностей учнів – використання історизмів на уроках математики у школі.
Іn this article maintenance of concepts opens up «interest», «cognitive interest», «capabilities», «mathematical capabilities». Intercommunication is rotined between capabilities and interest. One of possible ways of development of interest is considered, and consequently, and capabilities of students – use of historicisms to material on the lessons of mathematics at school.
Опис
Ключові слова
математичні здібності, історизм, інтерес, пізнавальний інтерес, здібність, mathematical capabilities, historicism, interest, cognitive interest, capability
Бібліографічний опис
Шумигай, С. М. Історизми і розвиток математичних здібностей учнів [Текст] / С. М. Шумигай // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 238–248.