Проблеми логіки в навчальному змісті біології

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто питання з проблеми навчального біологічного зміст, як у середній школі, так і у вищому навчальному закладі; проаналізовано історичний аспект проблеми та запропоновано авторський варіант перебудови методики навчання біології, що спирається на сучасні моделі процесу навчання, розроблені в дидактиці та педагогічній психології.
Рroblem of learning content of the school biology are considered in this article. A historical aspect of the problem is analyzed. The authors also offer their own way of rebuilding the methodic of teaching biology, which is based on modern models of teaching process developed in didactic and pedagogical psychology.
Опис
Ключові слова
навчальний зміст, діалектична та формальна логіка, абстрактна змістовна модель, learning content, dialectic and formal logic, abstract model of content
Бібліографічний опис
Шевченко, А. А. Проблеми логіки в навчальному змісті біології [Текст] / А. А. Шевченко, С. М. Шевченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 216–230.