Модульне навчання математики у старшій школі як засіб формування самоосвітньої та предметної компетентності учнів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито сутність понять – «компетентнісний підхід», «ключові компетентності», «компетенції». Описана навчальна діяльність учнів за модульною програмою, подано алгоритм вивчення модуля «Похідна та її застосування»; обґрунтовано доцільність використання модульного навчання математики у старшій школі як засобу формування самоосвітньої та предметної компетентності учнів.
Concepts «the approach of competence», «key of competence», «competence» are considered. Educational activity of pupils under the modular program is described, the plan of studying of the module «the Derivative and its application» is presented, the expediency of use of modular training to the mathematician at the senior school as means of formation of competence of self-training and subject competence is underlined.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, навчання, модульне навчання, модуль, самоосвіта, компетентність, competency-based approach, training, modular training, self-education, module
Бібліографічний опис
Кухарева, О. С. Модульне навчання математики у старшій школі як засіб формування самоосвітньої та предметної компетентності учнів [Текст] / О. С. Кухарева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 180–188.