Критерії та рівні підготовки старшокласників до реалізації заходів природоохоронного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах

Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті науково обґрунтовано практично-методичний підхід до визначення критеріїв та рівнів підготовки старшокласників загальноосвітніх закладів в умовах реалізації системи заходів природоохоронного виховання; висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з розробки системи критеріїв та рівнів підготовки старшокласників до реалізації заходів природоохоронного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах.
In the article practically approach is scientifically grounded to determination of criteria and levels of preparation of senior pupils of general schools in the conditions of realization of the system of measures of nature protection education, describes the results of experimental work on the development of criteria and levels of training seniors to implement measures of environmental education in secondary schools.
Опис
Ключові слова
критерії та рівні підготовки старшокласників, природоохоронне виховання, виховання, дослідно-експериментальна робота, загальноосвітній навчальний заклад, criteria and levels of preparation of senior pupils, nature protection education, education, research and experimental work, general education
Бібліографічний опис
Дяченко-Богун, М. М. Критерії та рівні підготовки старшокласників до реалізації заходів природоохоронного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / М. М. Дяченко-Богун // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 158–165.