Динаміка розвитку освітньої політики Великобританії в останній чверті XX – на початку XXI століття (перехід від ідей стандартизації до ідей персоналізації)

Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджено мотиви і шляхи здійснення освітніх реформ у Великобританії, що відбувалися в останній чверті XX – на початку XXI сторіччя. Проаналізовано причини, цілі, суперечності та проблеми освітніх реформаційних перетворень, здійснена характеристика передумов переходу до ідей персоналізації навчального процесу.
The article is devoted to the research of the incentives and ways of educational reforms in Great Britain in the last quarter of the XX – the beginning of the XXI century. The reasons, the aims, the contradictions and the problems of educational transformations are analyzed and the prerequisites of the transition to the ideas of personalization are described.
Опис
Ключові слова
освітня реформа, персоналізація навчального процесу, глобалізація, освітня політика, стандартизація, загальноєвропейський освітній простір, educational reforms, personalization of education, globalization, education policy, standardization, European educational space
Бібліографічний опис
Особливець, О. Ю. Динаміка розвитку освітньої політики Великобританії в останній чверті XX – на початку XXI століття (перехід від ідей стандартизації до ідей персоналізації) [Текст] / О. Ю. Особливець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 91–99.