Лінгвокультурологічна орієнтація філологічної освіти
Вантажиться...
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто питання етнолінгводидактичної культури майбутнього вчителя-словесника. Запропонована наукова концепція розвитку етнолінгвокультурологічної компетенції студентів філологічного фаху.
The question of ethnological and didactic culture of a future teacher in philology are investigated at the article. Novelty of author’s approach lies in the development of cultural competence of the future teacher.
The question of ethnological and didactic culture of a future teacher in philology are investigated at the article. Novelty of author’s approach lies in the development of cultural competence of the future teacher.
Опис
Ключові слова
етнолінгводидактична культура, майбутній вчитель-словесник, етнолінгвокультурологічна компетенція, ethnological and didactic culture, future teacher in philology, ethnological and cultural competence
Бібліографічний опис
Надолинська, А. С. Лінгвокультурологічна орієнтація філологічної освіти [Текст] / А. С. Надолинська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 235–240.