Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8059
Title: Раціоналізація педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі
Other Titles: Rationalization of Pedagogical Practice in the Social Rehabilitation Center
Authors: Прядко, Любов Олексіївна
Priadko, Liubov Oleksiivna
Keywords: педагогічна практика
соціально-реабілітаційний центр
розумово відсталі діти
pedagogical practice
social-rehabilitation center
children with mental disease
Issue Date: 2009
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Прядко, Л. О. Раціоналізація педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі [Текст] / Л. О. Прядко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 277–284.
Abstract: У статті висвітлено особливості проведення педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі на кожному етапі її проходження; розкрито завдання практики, особливості її організації та діяльності студентів на кожному етапі; велику увагу приділено розкриттю методичної допомоги під час підготовки до проведення занять та організації спілкування з розумово відсталими дітьми.
The peculiarities of conducting pedagogical practice in social-rehabilitation center are illuminated in the article. Tasys of the practice, peculiarities of its organization and students’ activities on each stage are discovered. A great attention is paid to lightening of assistance’ methods under preparation to holding studies and organization of communication with people with mental disease.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8059
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Priadko_Ratsionalizatsiia.pdf155,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.