До проблеми визначення поняття “диференціація” у сучасній педагогіці

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті аналізуються різні наукові підходи визначення сутності понять “диференціація”, “індивідуалізація” та пов'язаних з ними понять, взаємозв’язку диференціації та індивідуалізації навчання; подаються деякі дефініції цих термінів; виділено основні ознаки диференціації та провідні тенденції до розуміння цих понять у сучасній педагогічній думці.
In the article the author analyzes different scientific approaches indicating the essence of the notions “differentiation” and “individualization” and other notions concerned with them; interconnection of the “differentiation” and “individualization” of the process of education is described; some definitions of the terms are provided; the main features of the “differentiation” and the leading tendencies according to the understanding of the notions in modern pedagogical science are singled out.
Опис
Ключові слова
диференціація, індивідуалізація, сучасна педагогіка, differentiation, individualization, modern pedagogy
Бібліографічний опис
Пучко, А. О. До проблеми визначення поняття “диференціація” у сучасній педагогіці [Текст] / А. О. Пучко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 24–34.