Коло питань з проблеми попередження підліткових девіацій в історико-педагогічній літературі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано проблему попередження підліткових девіацій в історико-педагогічній літературі; обґрунтовано необхідність взаємодії школи та сім'ї під час навчально-виховного процесу як визначальної умови запобігання відхиленням у поведінці школярів; досліджено ключові аспекти функціонування зазначених інститутів суспільства в різні історичні епохи; визначено основні напрями комплексної взаємодії школи та сім'ї.
The aim of the research is to analyze the problem of prevention of juvenile deviations in the historic-pedagogical literature, to demonstrate of the necessity of school-family interaction in the educational process as a main factor of prevention of appearance of difficult-for-upbringing children; to research the main characteristics of function of this public institutes in the different historical epochs; to determine the fundamental directions of complex school-family interaction.
Опис
Ключові слова
підліткові девіації, історико-педагогічна література, навчально-виховний процес, відхилення у поведінці школярів, взаємодія школи та сім'ї, adolescents' deviations, historic-pedagogical literature, educational process, school-family interaction, deviations in pupils' behavior
Бібліографічний опис
Маховська, С. Л. Коло питань з проблеми попередження підліткових девіацій в історико-педагогічній літературі [Текст] / С. Л. Маховська // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 18–24.