Оцінка психофункціонального стану студентів в процесі їх навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подаються результати дослідження деяких психофункціональних характеристик у студентів в різних умовах організації їх навчальної діяльності. Виявлені особливості реагування студентів на інформаційні навантаження залежно від форм і методів навчання. Отримані результати свідчать про наявність значного функціонального і емоційного напруження організму під час застосування різних форм контролю знань студентів.
In the article the results of research of some psycho-physiological descriptions are presented at students in the different terms of organization of their educational activity. The features of reacting of students are exposed on the informative loadings depending on forms and methods of education. The got results testify to considerable functional and emotional tension in the conditions of application of different forms of control of knowledges of students.
Опис
Ключові слова
психофункціональна характеристика, навчальна діяльність, форми контролю знань, psycho-physiological descriptions, educational activity, forms of control of knowledges
Бібліографічний опис
Іванова, О. І. Оцінка психофункціонального стану студентів в процесі їх навчання [Текст] / О. І. Іванова, Л. М. Басанець // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 228–235.