Формування у майбутнього вчителя готовності до самореалізації у музично-творчій діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтована важливість формування у майбутнього вчителя готовності до самореалізації у музично-творчій діяльності; проаналізовано актуальні дослідження з цієї проблеми; виявлено існуючі суперечності в теорії і практиці вищої школи щодо підготовки майбутнього вчителя до самореалізації у музично-творчій діяльності; окреслено шляхи розв’язання цієї проблеми.
In the article the importance of formation of future teacher’s preparedness for self-realization in musical and creative activity is substantiated, actual researches on this problem are analyzed, existing contradictions in the theory and practice of higher school as to future teacher’s preparedness for self-realization in musical and creative activity are revealed, ways of this problem solution are determined.
Опис
Ключові слова
готовність майбутнього вчителя, самореалізація, музично-творча діяльність, future teacher’s readiness, self-realization, musical and creative activity
Бібліографічний опис
Дорошенко, Т. В. Формування у майбутнього вчителя готовності до самореалізації у музично-творчій діяльності [Текст] / Т. В. Дорошенко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 202–210.