Особливості взаємодії початкової та основної школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається проблема адаптації учнів початкової школи до навчання у 5 класі; розкрито психологічні та педагогічні причини дезадаптації учнів молодшого шкільного віку; зазначено шляхи взаємодії вчителів початкової та основної школи щодо питання наступності.
The article is dedicated to the problem of pupils’ adaptation for studying in the 5th form. Psychological and pedagogical reasons of pupils’ deadaptation is described here. The ways of junior and basic school teachers’ interaction in the question of continuity are indicated here.
Опис
Ключові слова
адаптація учнів початкової школи, причини дезадаптації, учні молодшого шкільного віку, pupils’ adaptation for studying, reasons of deadaptation, junior pupils
Бібліографічний опис
Декунова, З. В. Особливості взаємодії початкової та основної школи [Текст] / З. В. Декунова, А. М. Лавська // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 137–143.