Діагностичний підхід до самореалізації пізнавально-творчих якостей старшокласників

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність діагностичного підходу до організації евристичної діяльності школярів. Подано результати дослідження, що присвячено виявленню та вимірюванню основних пізнавально-творчих якостей старшокласників, які є важливим показником їх творчої самореалізації.
A necessity of diagnostic approach to organization of heuristic activity of school children is grounded in the article. Results of the inveastigation devoted to detection and measurment of the main cognitive-creative qualities of senior pupils which are a significant mark of their creative self-realization.
Опис
Ключові слова
діагностичний підхід, евристична діяльність, пізнавально-творчі якості, старшокласники, самореалізація, diagnostic approach, heuristic activity, cognitive-creative qualities, senior pupils, self-realization
Бібліографічний опис
Громова, Н. В. Діагностичний підхід до самореалізації пізнавально-творчих якостей старшокласників [Текст] / Н. В. Громова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 127–137.