Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8001
Title: Діагностичний підхід до самореалізації пізнавально-творчих якостей старшокласників
Other Titles: Diagnostic Approach to Self-Realization of Cognitive and Creative Qualities of Senior Students
Authors: Громова, Наталія Василівна
Hromova, Nataliia Vasylivna
Keywords: діагностичний підхід
евристична діяльність
пізнавально-творчі якості
старшокласники
самореалізація
diagnostic approach
heuristic activity
cognitive-creative qualities
senior pupils
self-realization
Issue Date: 2009
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Громова, Н. В. Діагностичний підхід до самореалізації пізнавально-творчих якостей старшокласників [Текст] / Н. В. Громова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 127–137.
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність діагностичного підходу до організації евристичної діяльності школярів. Подано результати дослідження, що присвячено виявленню та вимірюванню основних пізнавально-творчих якостей старшокласників, які є важливим показником їх творчої самореалізації.
A necessity of diagnostic approach to organization of heuristic activity of school children is grounded in the article. Results of the inveastigation devoted to detection and measurment of the main cognitive-creative qualities of senior pupils which are a significant mark of their creative self-realization.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8001
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hromova_Diahnostychnyi.pdf205,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.