Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8001
Title: | Діагностичний підхід до самореалізації пізнавально-творчих якостей старшокласників |
Other Titles: | Diagnostic Approach to Self-Realization of Cognitive and Creative Qualities of Senior Students |
Authors: | Громова, Наталія Василівна Hromova, Nataliia Vasylivna |
Keywords: | діагностичний підхід евристична діяльність пізнавально-творчі якості старшокласники самореалізація diagnostic approach heuristic activity cognitive-creative qualities senior pupils self-realization |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Citation: | Громова, Н. В. Діагностичний підхід до самореалізації пізнавально-творчих якостей старшокласників [Текст] / Н. В. Громова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 127–137. |
Abstract: | У статті обґрунтовано необхідність діагностичного підходу до організації евристичної діяльності школярів. Подано результати дослідження, що присвячено виявленню та вимірюванню основних пізнавально-творчих якостей старшокласників, які є важливим показником їх творчої самореалізації. A necessity of diagnostic approach to organization of heuristic activity of school children is grounded in the article. Results of the inveastigation devoted to detection and measurment of the main cognitive-creative qualities of senior pupils which are a significant mark of their creative self-realization. |
URI: | http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8001 |
Appears in Collections: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hromova_Diahnostychnyi.pdf | 205,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.