Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7999
Title: Дидактична модель організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів
Other Titles: Didactic Model of Organization of Self-Dependent Cognitive Activity of Students of Specialized Classes
Authors: Генкал, Світлана Едуардівна
Henkal, Svitlana Eduardivna
Keywords: дидактична модель
самостійна пізнавальна діяльність учнів
профільні класи
індивідуальні освітні проекти
didactic model
self-dependent cognitive activity of the pupils
specialized classes
individual educational projects
Issue Date: 2009
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Генкал, С. Е. Дидактична модель організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів [Текст] / С. Е. Генкал // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 113–121.
Abstract: У статті запропоновано дидактичну модель організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів під час виконання індивідуальних освітніх проектів; розглядаються складові самостійної пізнавальної діяльності учнів, організаційний і когнітивний аспекти всіх компонентів моделі.
The didactic model of organization of self-dependent cognitive activity of the pupils of specialized classes on the based of the individual educational projects is proposed in the article. The author describes the structure of self-dependent cognitive activity of the pupils, organizational and cognitive aspects of all components of the model.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7999
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Henkal_Dydaktychna.pdf314,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.