Професія викладача в контексті вимог глобалізованого світу (азійсько-тихоокеанський вимір)

Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті аналізується досвід країн азійсько-тихоокеанського регіону щодо модернізації їх освітньої галузі з урахуванням глобалізації світового співтовариства; також проголошується, що професія викладача спрямована на розв’язання суспільних проблем і має на меті актуалізацію потенціалу знань, умінь і навичок особи в різних сферах життєдіяльності.
The author analyzes the experience of countries in the Asia-Pacific region in terms of modernization their systems of higher education in the globalization world community. The article stresses that the profession of teacher focuses on important public issues and aim to update knowledge and skills in different spheres of life.
Опис
Ключові слова
країни азійсько-тихоокеанського регіону, глобалізація, countries in the Asia-Pacific region, globalization, професія викладача, profession of teacher
Бібліографічний опис
Бобракова, О. В. Професія викладача в контексті вимог глобалізованого світу (азійсько-тихоокеанський вимір) [Текст] / О. В. Бобракова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 20–27.