Особливості педагогічного мислення у конструктивно-проектувальній діяльності вчителя хімії в умовах профільного навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття містить короткий аналіз психологічних досліджень з теоретичних і практичних аспектів професійного мислення вчителя: представлена модель педагогічного мислення педагога, розглянуті функції професійного мислення. Проаналізовані особливості мислення в конструктивно-проектувальній діяльності педагога (на прикладі хімії). Показані особливості мислення залежно від педагогічного досвіду вчителя.
The article contains the short analysis of psychological researches on the theoretical and practical aspects of professional thought of a teacher: the model of pedagogical thought of teacher is presented. The functions of professional thought are considered. The features of thought in a structurally project activity of teacher (on the example of Chemistry) are analyzed. The features of thought depending on pedagogical experience of teacher are shown.
Опис
Ключові слова
професійне мислення вчителя, конструктивно-проектувальна діяльність педагога, хімія, педагогічний досвід вчителя, professional thought of a teacher, structurally project activity of teacher, Chemistry, pedagogical experience of teacher
Бібліографічний опис
Туріщева, Л. В. Особливості педагогічного мислення у конструктивно-проектувальній діяльності вчителя хімії в умовах профільного навчання [Текст] / Л. В. Туріщева // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 242–247.