Роль когнітивного компонента у структурі готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Abstract
Статтю присвячено суті й ролі когнітивного компонента у структурі готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування. Схарактеризовано рівні та експериментальні фактори сформованості когнітивної готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування.
Article is dedicated to the essence and role of cognitive component in the structure of the readiness of the students of basic school for the selection of the specialized biological educational direction. Levels and experimental factors of molding of the cognitive readiness of the students of basic school for the selection of the specialized biological education are described.
Description
Keywords
когнітивний компонент, навчання біологічного спрямування, когнітивна готовність учнів, cognitive component, biological educational direction, cognitive readiness of the students
Citation
Сябро, С. А. Роль когнітивного компонента у структурі готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування [Текст] / С. А. Сябро // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 216–224.