Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7976
Title: Роль когнітивного компонента у структурі готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування
Other Titles: Role of Cognitive Component in the Structure of the Readiness of the Students of Basic School for the Selection of the Specialized Biological Education
Authors: Сябро, С. А.
Siabro, S. A.
Keywords: когнітивний компонент
навчання біологічного спрямування
когнітивна готовність учнів
cognitive component
biological educational direction
cognitive readiness of the students
Issue Date: 2009
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Сябро, С. А. Роль когнітивного компонента у структурі готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування [Текст] / С. А. Сябро // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 216–224.
Abstract: Статтю присвячено суті й ролі когнітивного компонента у структурі готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування. Схарактеризовано рівні та експериментальні фактори сформованості когнітивної готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування.
Article is dedicated to the essence and role of cognitive component in the structure of the readiness of the students of basic school for the selection of the specialized biological educational direction. Levels and experimental factors of molding of the cognitive readiness of the students of basic school for the selection of the specialized biological education are described.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7976
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Siabro_Rol.pdf301,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.