Музей як чинник професійного самовизначення школярів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовується ідея використання музею у профільному навчанні школярів, зокрема для їх професійної орієнтації. На основі аналізу музеєзнавчої і педагогічної літератури виділено напрями співробітництва музею і школи у контексті означеної проблеми, а також уточнено організаційні форми профорієнтаційної роботи з учнями шкіл у музеї.
In article the idea to use a museum in the specialized teaching of students, in particular for their professional orientation is grounded. On the basis of analysis of literature specialized in museum management and pedagogical directions of collaboration of museum and school in context of the marked problem are selected, and also organizational forms of vocational orientation work with students of schools in museum are specified.
Опис
Ключові слова
професійна орієнтація, музей, музеєзнавча, педагогічна література, профорієнтаційна робота, museum, professional orientation, museum management, pedagogical literature, vocational orientation work, самовизначення, self-determination
Бібліографічний опис
Павленко, Ю. Г. Музей як чинник професійного самовизначення школярів [Текст] / Ю. Г. Павленко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 167–173.