Дослідницький метод навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у профільних класах

Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Розглянута роль і основні завдання дослідницького методу навчання як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Показано, що дослідницький та творчий методи, як особливі методи вивчення хімії, найбільш доцільно використовувати в профільних класах.
The article analyzes the role and aims of the research method of teaching as a means of stimulation of educational and cognitive activities of students. It is proved that the best results are achieved while using the research and creative methods as specific methods of teaching Chemistry are used in specialized classes.
Опис
Ключові слова
дослідницький метод навчання, навчально-пізнавальна діяльність учнів, хімія, профільні класи, research method of teaching, educational and cognitive activities of students, Chemistry, specialized classes
Бібліографічний опис
Магда, В. І. Дослідницький метод навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у профільних класах [Текст] / В. І. Магда, Г. В. Бережна // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 117–124.