Самоосвіта як умова профільного навчання та адаптації до життя
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано причини різного трактування науковцями поняття «самоосвіта», визначені сутність, функції та особливості самоосвіти ХХІ століття та вплив цих змін на навчально-виховний процес у школі. Зроблено висновок про те, що з метою підготовки школярів до профільної освіти стає актуальним формування навичок до самоосвіти ще в базовій школі.
The causes of various treatises of the notion “self-education” are analyzed in this article. The main point, functions and peculiarities of self-education in XXI century and its influence on the educational process in school are defined. As a conclusion it is shown that the formation of skills to the self-education in a comprehensive school is becoming more urgent nowadays according to the purpose of training students in the ground school in the process of specialized studying.
The causes of various treatises of the notion “self-education” are analyzed in this article. The main point, functions and peculiarities of self-education in XXI century and its influence on the educational process in school are defined. As a conclusion it is shown that the formation of skills to the self-education in a comprehensive school is becoming more urgent nowadays according to the purpose of training students in the ground school in the process of specialized studying.
Опис
Ключові слова
самоосвіта, навчально-виховний процес у школі, профільна освіта, self-education, educational process in school, specialized studying
Бібліографічний опис
Коростіль, Л. А. Самоосвіта як умова профільного навчання та адаптації до життя [Текст] / Л. А. Коростіль // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 95–105.